klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, February 24, 2014

ke Jelly Bunny kite

Rasanya last pergi Jelly Bunny dan membelibelah di sana adalah dua atau tiga tahun lepas. kasut dan selipar yang dibeli  pun telah tamat tempoh perkhidmatannya tahun lepas. nak pergi Jelly Bunnya nih bukannya mudah yea. perlukan perancangan dan strategi yang bagus. hihihihi... cawangan di KLCC dah pergi, kali ni kita pergi ke Mid Valley pulak. nak pergi Mid Valley nih kena ada kesabaran yang tinggi. almaklumlah.. parking sentiasa full. sampai sana sebelum pukul 10 pagi pun parking dah full... ater.. camne.. tapi disebabkan dari rumahlah dah berdoa supaya dipermudahkan untuk mendapat parking, maka.. alhamdulillah.. mudahla kami mendapat parking dan dekat dengan pintu masuk. yippiiii... pergi Mid Valley sematamata untuk ke Jelly Bunny sahaja yea. dalam masa sejam... setel membeli, maka baliklah kami.

cantek betul sling beg. memang dari mata jatuh ke hatilah bila kali pertama memandangnya. tapi apakan daya, harganya mahal benor. hanya mampu berangan untuk memilikinya. 
selipar untuk kiddos.. cantek tau. si arissa dah duk cakap cantek..cantek.. tapi sorryla sayang. bajet kali ni memang untuk ibu sahaja. sorry yea...
apa nama kasut ni? comel jer... kalo pakai gi menoreh ok gak ni.. hahahaha
xreti duk diam, camnela gambar xbergegar...
pekerja cilik Jelly Bunny. hihihi.. yea.. ibu beli sandal nih. suka..suka... ada less 60%. 
ntahapapantah... bagai cacing kepanasan sebab xbawak tab. fadan muka...
dan ibu beli yang ini juga... suka..suka.. cantek..cantek.. selipar ni ada dua kaler. satu lagi kaler itam. tapi ibu xberkenanlah.. cos xbape cantek. harga RM39.00 yagn ni xde less sebab new arrival. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails