klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Saturday, March 1, 2008

Kursus Teambuilding Siri 1/2008 - Part 2

Ada banyak lagi gambar yg diambil sepanjang kursus tersebut.ada gambar yg syok sendiri...meaning amik gambo sendiri la...wakakakaka....

Ada gambar masa tgh senaman di pagi hari...time senaman tuh, group aku xckp 4 org..maka abih markah kena tolak...tinggal ZERO...geram betul aku...huh...huh...bile tanya nape xturun...dema leh ckp silap tgk jadual...arrrgggghhhhh.....lagila hangin aku....tapi xpe....aku idakla hangin memanjang...hangin kejap jer....wakakakakaka.....

Ada jugak gambar masa duk wat aktiviti dlm bilik kuliah....aktiviti tuh pun sonok gak...kena pegang tangan kawan, renung matanya dendalam...wakakakaka....nak gelak aku masa wat aktiviti niih....

Apapapun..seme aktivitinye mmg best giler....mmg enjoyla...tp bukan enjoy sembarangan tau...setiap aktiviti yg dilakukan...ada makna tersurat dan tersirat disebaliknye......hikhikhikhikhik....

Posted by Picasa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails