klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, August 19, 2008

Curry Puff



Jemput makan semua...

gambar nih diambil awal bulan lapan ari tuh.
cuba teka aku kat mane?
aku bagi klu yek:
di satu tempat yang terdapat curry puff yang bapaklah besarnya
dan bapaklah sedapnya.....dah tuh jer klu dia.
ala....korangkan bijakpandai belaka.
tentulah boleh teka....hikhikhikhikhik
silalah teka...silalah....
JAWAPANNYA ADALAH DI IKEA...
give a big clap to intanaziela
...hoorey...hoorey..
wei..cik kasih...ko punye jawapan apa dia?

9 comments:

Ceera said...

kat opis saya.. sebab kat sini pun karipap dia sedpppppppppppp..

nn said...

ceera:wakakakakaka...kalo nn g mkn karipap kat opis ceera, dah tentulah nn ajak ceera join skali...huhuhu...salah...salah..tekaan anda salah..

KaSiH said...

nini aku tau...kat err...err...rahsia..xnk ckp...weh nk karipapppp....nk 5 ye...

emellia said...

ko ni cukup suka main teka teki. cepat bagi tau.. aku nak gak...

Cik Jah said...

niniii aku tauuu..kat sekerettt resepihhh.....haa situ ja ada karipap yg baapakkk la besar dan sedap.kan kan kan..meh blanje aku meh...

nn said...

kasih:hahahahaha...betul ke ko tahu ato ko saje nak kenakan aku..huhuhu

nn said...

amy:wakakakkaka...xkan ko xtau pn amy oi...wakakakkaka

nn said...

mama eshaelyn:eh.kat sikeret resepi ada jual karipap gak ke?sungguh aku xtau...tapi tekaan ko salah..wakakakak

Intanaziela said...

nini..kat IKEA kot?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails