klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Sunday, September 28, 2008

huwaaa..baju raya aku.... :(


apa lagi yang boleh aku katakan melainkan BAJU RAYA AKU SUDAH BERLUBANG... huwaaa...frustnya...mujurlah aku ada lagi 3 pasang...kalo aku ada yang nih je, mau meraung aku dibuatnya...

6 comments:

MOLY said...

erk .. wat epen ?
sape yg buat
ciannya diaaa

eedany said...

alahai... ciannya. Sabar yer nn.

Ida Naziri said...

camne bole jd gitew???

nn said...

huhuhu...sudah ditakdirkan baju itu tidak sempat menyambut aidilfitrinya buat kali pertama...huwaaaa

MuMMy 2 Haqq said...

pesai ler belobang tu...ko melamon ke kak?

nn said...

huhuhuhu....semangat nak raya melampau sangat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails