klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, December 19, 2008

Announcement....announcement... :P

kini sudah dibuka di Alamanda, Putrajaya

dan masa lunch tadi, aku jadi antara pelanggan2 terawalnya.see..veri de ramai customer yang duk queue... di mana lokasinya?bagi mereka yang menjadi pengunjung setia Alamanda nih, musti dah tahu lokasinya kan..kan.. memandang aku seorang yang baik, maka aku bagitaulah lokasinya...adalah di sebelah pejabat pos, dah dihadapan Kenny Rogers. nak lagi specifik ke..hah..kat sebelah escalator menuju ke parkson tuh... dah dapat bayangkan tak?ish..kalo xtau gak... meh bawak aku dan sekaligus belanja aku makan lah...kuikuikuikuikui....

nota mulut: az...nih boleh jadi tempat kita lepak ari jumaat nih...hehehehe

2 comments:

Zimah said...

wah..ini yg ku tunggu²

Azfaliza Abd Latif said...

ahahahahah aku pon tengah bercita2 macam tu...nanti kita ronggeng situ eh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails