klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, February 13, 2009

akibat xdengar cakap

inilah akibatnya bila xdengar cakap ibu.

ibu dah cakap 'jangan duduk tepi tuh, nanti jatuh....tapi arissa xmo dengar..tunjuk eksen ngan ibu adalah.kan xsampai 10 minit ibu cakap, arissa dah jatuh...' hahahhahaha...hanya itu yang mampu ibu dan ayah buat dulu...hanya abang jer yang menunjukkan rasa kesian kat adik dia ni tapi xbuat apa pun, takat panggil ibu..ibu..mek ta. sakitnya xde mane pun...cuma rasa malu yang menebal adalah. hahahahaha...



14 comments:

mummylinda said...

apsal aku tgk mek sa ni cm beso n tinggi ek...sebaya jer kan ngan anak aku...

Mimioww@mimilo said...

hampeh.. ko gelak aje kat anak ko yer....

nn said...

ibuqaisara:sebayalah kot...tahun 2007...orangnya halus jer...tapi tinggi...kuikuikuikui

nn said...

mimi:hahahahahaha...itu jer yang aku mampu buat dulu...wakakakaka...ala..dia nangis bukan sebab sakit tapi sebab terkejut..cos xsangkalah boleh jatuh..hahaha

Umie said...

ko bukan takat gelakkan arissa..ko siap amik gambo dia...kijam!!!!

heheehehehe

Cik Jah said...

baikkk punya jatuh...cam posing2 pulak aku tengok..

nn said...

umie:hahahaha...dah ayahnya suh amik gambo..aku apalagi..cecepatlah...snap..hahaha

nn said...

cikjah:kalo dia xnangis, mmg sejibik cam posing...hahaha

MuMMy 2 Haqq said...

kakakaka..kijam ibu dia..bukan nak nulong..amek gambo pulop..hehehe

nn said...

arnirina:wakakakaka...ya...ibu memang kijam...hahahahaha

YaTiE said...

Hi Senior...

Still remember me...?
Kita pernah terserempak sekali kat KFC d' Mall.. ingat x..?

nn said...

yatie:walla...my junior...how r u?ahaks...of coursela ingat...hikhikhik..anyway..welcome to my little world...ahaks

Unknown said...

ekekekekeke..lawak btol, aku ske masa afiff panggil adik die mek ta hehehe...

nn said...

effa:hehehehe....tuh ko belum dengar lagi..kalo ko dgr..musti ko gelak punya...amatlah lembut jer afiff sebut ...hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails