klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Wednesday, August 26, 2009

ntahapapantah... :p

dikala keboringan, ini kejenye yea. xtau nak update pasal apa.jadinya tepek gambo mak yong yang makin kembang nih jerla.... kuikuikui

kalu tengok gambo nih, sila sengetkan kepala anda yea...

sila senyum cam tuan dalam gambo nih yea...

uihhh.. buroknyaaa... idong tuh makin kembang, tapi mujurlah mancung..kalo idak..huhuhu..wakakaka

ehh..gambo perut pun ada.. shhhhh...baby Aiman tengah zzzzz...

peace ya...

muahahahahahaha...nampak nau tengah boring... NTAHAPAPANTAH..

6 comments:

emellia said...

dah macam kembang semangkuk dah aku tengok muka ko...hahaha larikkksss

nn said...

emellia: huwaaaaaaa....tuhla..tapi xpe..aku rasa ko lagi kembang dari aku...wei..jangan lari laju2...kang jatuh...payah...hehehe

Zimah said...

kembang yg comel!

Zimah said...

promosi..promosi..promosi..

sila klik kat link bawah ni ek..pastu minta komen sket..I masuk contest ni..

http://myziemah.blogspot.com/2009/08/peraduan-promosi-penyusuan-susu-ibu.html

thanks..

MuMMy 2 Haqq said...

hhhhaaaa..kan betol aku tekaaa...boy ye? siap de nama tuuu...

hunny said...

wah k.nini!!
da besa!!!
hehe...bb da ade name yey! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails