klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, December 29, 2009

di kala ini...

salam semua...
di kala ini...
di saat ini..
la ni....
mak yong belum bersalin lagi...
duenya 28/12/09...
tapi dek kerana baby xmo kuar lagi..
maka idaklah duenye on time...
maybe baby tunggu new year kot...
doc bagi sampai 050110...
pada tarikh tuh, mak yong wajib admitted...n bersalin..
buat masa sekarang,
baby bergerak aktif...
cuma ibunya ajer yang slow motion...
dah xpk benda lain...
xlarat wei....
tapi..apapapun...sabar itu separuh dari iman..
DOAkan segalanya dipermudahkan olehNya...

info terkini hasil dari check up 40 weeks:

berat ibu : 78kg..(still naik...)
berat baby : 3.29kg.. (ermm...beratnya dia..)

5 comments:

Zimah said...

salam...
sabar kak..saya dulu pun overdue..hehe..yg penting sihat dan aktif..

Cik Jah said...

ko nak bsalin sama aku ke nak biar aku dulu nih? huahuahua...aku pun dah tak larat dah nih....

bukhairiah said...

tunjuk ler pic tbaru mak yong....y gebus mulus tue

Ida Naziri said...

baby aiman nak lahir thn 2010 kot

MuMMy 2 Haqq said...

induce la jwbnyer kalo tak besalin lagi ye tak...

Nyampah betol kalo kena induce ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails