klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Wednesday, February 9, 2011

sedap tau...



owh...sejak dua menjak ni ibu rajin ke dapur.jadinya saya pun rajin ke dapur jugak. saya rajin menggeledah dapur ibu. saya belum geledah segala tupperware pinggan mangkuk ibu dalam lemari tuh lagi cos saya xreti nak bukak lemari tuh. tapi sekarang saya sangat suka geledah tempat bawang ibu. oleh kerana ibu masak dengan penuh sopan sekali (lambatlah tuh), perut saya dah dungdungceng...dungdungceng.. maka saya makan bawang . sedap tau.. nak rasa ke? ehehehehehe...

2 comments:

Ibu Double Q said...

hahaha..
chumelll...
sian ke anak... bawang pon bawang la asal dpt alas perot yg dh dungdungceng...

nn said...

hehehehe...
aktiviti terkini dia mmg main bawang. dlm bilik tido pun boleh jumpa bawang.. hahaha..camne tuh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails