klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, April 18, 2011

hmmm... payah gak nak pilih berus gigi nih...

Assalamualaikum w.b.t

pada suatu hari, saya dan keluarga seperti biasa melepakkan diri di alamanda. kebetulan pulak pada hari tuh, di main center alamanda ada booth colgate. cantek pulak saya tengok decoration booth tuh.. semuanya merah. begitu menarik dan tertarik gitew. apa lagi teruslah saya terjah booth itew. auw...


abang saya, dengan muka xmalunya dia pegi mintak belon dekat promoter. belon pun warne merah. saya suka betullah. saya pun main-mainlah kat kawasan itu. masa nih saya xpk benda lain selain dari bermain. maklumlah kawasan agak lapang.. apalgi..larilah lari...


setelah penat bermain, berlari, tiba-tiba mata saya terpandangkan berus gigi2 yang digantung. ehh.. tuk dijual ato tuk dipamerkan berus gigi2 nih? hmm..saya jadi conpius kejap. pastu, saya terus ceklah. oooo...tuk dijual rupenya. jadinya.. apa lagi saya pun pilihlah walopun ibu xsuruh. dan saya tahu berus gigi nih tuk orang dewasa punya dan bukan tuk budak comel seperti saya. auww... perasan comel pulak saya.. sori.. ;-p



hmmm...payah jugak nak membuat pilihan terbaik tuk guna berus gigi yang mana satu. adakah perlu memilih berdasarkan warna saje ato tahap kelembutan berus itu? hmm.. fening kepala saya..



aahh..xjadilah nak beli berus gigi tu. lagipun saya bukan boleh guna pun. buat apa saya nak fening2 kepala saya. biar ibu yang fening sensorang. baik saya sambung main. lalalalalala....


auuuu chakkkk...

dah penat dah. panas pun yea gak. xterasa ekon la pulak. baek saya duduk belakang nih. lalala...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails