klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, October 12, 2012

eeeeee....kotornyaaa...



baru digunapakai sejam setengah tapi hasilnya macam dah berejam-jam digunakan. inilah buktinya betapa kotor air di Putrajaya ni. memang kotor sesangat. acer bayangkan air sekotor nih yang kita minum setiap hari di rumah. kat luar rumah tuh toksah cakaplah. sekarang kita fokus kat rumah jer. ninironna bila tengok jer prefilter sekotor ini terus mengeluh panjang..rasa macam erkkk...xtau nak cakap apa. air kotor nih yang aku bagi anak-anak aku minum. air kotor nih yang aku gunakan untuk memasak. dalam hati terus minta maaf dengan anak-anak. mujurlah ninironna dapat kesedaran awal untuk menggunakan K200 nih. cuba bayangkan kalo tetiba kita atau anak2 sakit akibat daripada air kotor, perghh.. xdapat dibayangkan betapa menyesalnyakan.air karat yang aku minum, anak-anak aku minum.. MasyaAllah....



oleh itu apa yang ditunggu lagi kawan2ku sekalian. tunggu bila dah sakit baru nak bertindak ke? xsayang diri sendiri dan keluarga ? kalau handbag mahal boleh beli, xkan K200 yang monthly payment nih korang xboleh nak beli... ishishish..siannya .. sedih ninironna tengok...meh call ninironna 0199463631 untuk keterangan lanjut... oooooo... air tulen...air tulen...air karat..
oleh itu




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails