klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, November 16, 2012

khatan

afiff sangat teruja bila bagitau pasal Program Khatan Perdana Putrajaya 2012 yang akan berlangsung pada 24 November 2012 di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya. ibu pun sangat bersemangat nak daftarkan afiff. tapi malangnya pada minggu yang sama, afiff akan turut serta dalam program tahfiz anjurang masjid yang sama jugak. nak tukar sesi kedua pun xboleh kes dah penuh. aduh..aduh.. nampak gayanya, kita g kat klinik jerlah  yea bang...

1 comment:

Aleeya Atinza Saaid said...

heheh cian afiff takpe la..janji sunat kan hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails