klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Sunday, March 17, 2013

purple morning

hoyeeee... it's purple morning. anak-anak dan maknya pun xsabar dah nak join event ni. first time yop joim event besor cenggini.



kuar rumah dalam kul 7.10 am gitu. sampai opis, terus register dulu dan ambil sarapan yang disediakan oleh f&b superlicious team. terima kasih team. pastu kita makannn dulu.



bila perut dah kenyang maknanya tenaga dah full bar, so mari anak-anak kita menuji ke lokasi seterusnya. sambil tu boleh berposing. tuhlah pentas utama berhadapan dengan opis.



next kita terus berjalan kaki ke starter point. humanghaih... ramainya manusia... xpe..xpe.. kita setat dari depan belon ni jerlah. hihihihi.... tunggu punya tunggu rupanya ada senaman dulu.. maka berjogetlah dulu.. perghh... dah lama xmandi peluh... bestnya... terasa bakar lemak.. hahaha...



pengacara majlis adalah dato mc mizal dan hunny madu.



mek tecit ni ntah bilalah nak confident berjalan. suka dia bila dapat berjalan. tapi kena pegang cenggitula. ada sekali tu, dia nak duduk, maka lepaskanlah dia duduk. bila dia pegang je jalan tu terus xjadi nak merangkak.. akibat kegelian tahap melampau. hahaha...



saya dah penat berjalan, maka saya nak duk atas bahu kakak jerlah. mengekekngekek dia gelak. maklumlah first time.

apapapun.. seronok dapat join event nih dengan keluarga. walaupun ada adegan menangis kepenatan tapi semuanya masih dibawah kawalan. hihihi... next event adalah pada 240313 pulak.

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails