klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, February 17, 2014

Baru teringat daaa...

Dua hari cuti.. Xingat ada homework kena buat. sebelum tido baru nak buat, memang mengadaplah. Homework pulak salin 2 ayat al-quran. Memang tersengguksenggukla. Tutup buku dan tido. Bangun kul 5.30 , terpisatpisat mata tu.. Duk gagah jugakla buat homework. Ibu duk peratikan jer... buat homework dua minit, berangan seminit. Bilalah nak siap bang oi... Dan memang xsiap pong. Xpela bang.. Pepandailah kang nak siapkan kat sekolah yea. Huhuhu

1 comment:

Ms Pearl said...

aku lagi best malas fikir banyak heheheeheh
dengan aku aku sekali duk buat homework.
balqis menulis aku mengaler...hehehhehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails