klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Saturday, February 15, 2014

Moh tengok kucing

Festival Kucing Putrajaya 2014 di Perbadanan Putrajaya. Kami pegi  lepas solat asar kat masjid besi. Kucingkucing pun dah penat nak senyum dan posing. So..meh tengok gambar kucingkucing yang berjaya menarik lensa hp ninironna.hahaha

ayra sekarang ni pantang dengar lagu. asal dengar lagu (rancak) jer.. otomatik badan akan bergoyang. tuh tengah borgoyang lah tuh....
hai... sorilah i xboleh nak bergerak. riben dileher nih mengganggu betullah... miow..
Selamat Hari Wilayah! hai uolls.. I pasrah ni..pasrah.. 
lepaskan aku..lepaskan aku.. aku dah bosan duk dalam ni. semua orang duk cucukcucuk aku.. tolong..tolong..
kucing carpet
rabalah...rabalah... I rela diraba.. hahahaha
penat layan uolls yang suka cucukcucuk ni..
sejuknyeeee
kepenatan kucing nih. tido siap pakej dengan berdengkur sekali. hahahahah
eeee.. bosan betullah...asek kena raba jer dari pagi tadi...
sombong betul kucing nih. boleh duk ngadap dinding pulak dia.
bolayanlah korang...
I is penat.
purapura tido itu lebih baik
hai miow... buat apa tu?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails