klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, June 13, 2014

@FLORIA 2014

Yea...saya dah pergi.walaupun kat site masih belum 100% siap, tapi saya dah pergi. hikhikhik... dengan penuh keayuan saya pergi site FLORIA yang masih lagi belum siap. fedulik...janji saya dah sampai. lalalalala... xmau cite panjanglah. meh tengok gambargambar kat bawah. 

intai pegawai in charge untuk taman PPj... walaupun belum final touch up, tamannya dah nampak cantek, kalo dah siap musti lagi cantek. harapharap menanglah yea....
kalau sesiapa yang masih lagi xtau lokasi FLORIA 2014, korang cari jambatan yang bentuk seperti kubur ni. sebabnya lokasi FLORIA 2014 betulbetul berhampiran jambatan nih. jangan tanya jambatan apa sebab saya xingat namanya. yea.. saya memang fail bab ingat nama jalan/jambatan. 
kalau pergi FLORIA, jangan lupa singgah ke taman PPj yea.
yang ni taman in door punya. tempat nih sejuk berekon. so kalau dah berpanaspanasan di luar sana, bolehlah masuk ke taman in door pulak .
cantekkan.... 
wah... gitu....
saya sukeeee....
cantekkan...
cantek juga. jangan ditanya taman sapa nih sebab saya xingat. 
kreatif....
erk...bukan jiwa seni, jadinya xpaham....
family of swan...
yang nih dari afrika kot....
serius besar 'kacang' ni. erk.. betul ke kacang? adikberadiksepupusepapat kacangla nih...
giler besar.... xtau nama..
kalaulah ianya buaian. boleh naik kan.. sambil tuh nyanyi dan berangan nak kawin dengan anak raja. hahahaha
sejuk mata memandang
kalaulah di rumah boleh buat cenggini... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails