klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Wednesday, July 9, 2014

Sian dia..

Huhuhuhu.... sian kakak arissa. ibu sampai rumah dalam kul 5.30 petang semalam, dia terus cakap 'saya xlaratlah bu... perut saya dah bunyibunyi nih'. dan seperti biasa jawapan ibu ' tahan jerlah. lagi sejam lebih jer nak berbuka nih'. naik atas solat asar. selesai solat dia mengadu lagi 'saya nih nak solat pun xlaratlah bu...' . pastu dia dah setat buat drama air mata. ada ibu kesah... xde..xde.. hahahahaha... dek kerana ibu malas nak marahmarah, ibu terus cakap 'kakak ingat kakak sorang je ke yang puasa ni. ibu pun puasa gak.kakak ingat kakak sorang je yang xlarat dan perut bunyibunyi,  ibu pun xlarat jugak dan perut ibu bunyibunyi jugak tapi kena sabarlah. nak dapat banyak pahala kita kenalah sabar.' terus dia diam. hikhikhikhik... xlama pastu... 'ibu... saya nak main kat luar'. dah pulak.. dalam pada xlarat tu ada hati jugak nak main kat luar. hahahahaha... 

ala... blur pulak gambar kakak arissa nih...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails