klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Thursday, December 4, 2014

PappaRich @Ayer8

Hoyeyyy.. papparich ada bukak cawangan kat putrajaya. Dah selamat dirasmikan dah pun. Tempatnya selesa. Sesuai dijadikan tempat dating. Sesekali bolehlah datang makan kat sini. Hihihihi... ok jom layan gambar.




Ada 15% diskaun untuk sesetengah menu sehingga hujung tahun ni.


Kaunter pembayaran, tempat buat air dan roti.


Deconya cantik. I likeeee...


Ini namanya roti telur bakar with nutella n banana. RM9 ye. Ingatkan
gonnela rupanya. Tuh yang oder tu. Hmmm... kat umah pun boleh buat. Ehh... dah penah buat pun. Sedap memang sedap.


Yang ni macam sedap jerkan. Lenkali nak oder yang nih pulakla.
posted from Bloggeroid

2 comments:

Lynn Hamzah said...

salam...singgah dan terus follow...lum pernah makan kat papparich nie...sedap ke?

ronna said...

wsalam... tq sudi singgah. sedaplah jugak.. hihihi... boleh lah try nanti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails