klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, December 15, 2014

Saya nak pergi sekolahlah...

Haruharu... drama air mata di pagi hari. Inihlah padahnya kalau cuti lama dan dah xpergi rumah pengasuh.

Ooo.... kakak ena... celik mata jer terus nangis. 'Saya nak pergi sekolahlah...'. Erk... sekolah tutup lagi nak oi. Pergi sekolah mamilah dulu. Dialog tangisan dengan ayah:

Ena : ayah....saya nak pergi sekolah.xnak pergi umah mami.
Ayah : sekolah cuti lagi.
Ena : ayah bawalah saya cuti.
Ayah: eh.... kan dah bawa g kuantan... g deerland dan malam tadi g tengok LAMPU.
Ena : xnak... saya nak cuti kat rumah jer.

Hahaha.... boleh pitam dengar alasan dia. Hahaha...
posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails