klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, May 4, 2015

Impian terlaksana

2 mei

Alhamdulillah.. rezeki anak-anak.. dapatlah sorang satu apa yang diidam-idamkan selama ini.

roller blade untuk abang dan kakak echa. Basikal untuk kakak ena dan ayra. Semua tu beli kat GM Klang. Roller blade rm80 sepasang + helmet + safety apatah tuh = RM100 sorang. Basikal pink RM80. basikal merah RM150. 
baru nak belajar main roller blade. So kita belajar tru youtube jer.
petangnya kita lepak kat tepi tasik. Mainlahpuas-puas.
Abang memang suka buat aksi lagak ngeri. Huhuhu... sabar jerla ibu tengok. Jerit dalam hati jerla. Asek jatuh jer..risau dibuatnya.
Ini aksi jatuh secara sopan. Hahaha
kakak echa jugak yang steady jer. Sekejap jer dah boleh imbang badan. Jatuh pun kurang. Ibu perhatikan yang kakak echa nih lebih berminat pada outdoor aktiviti berbanding abang. 

4 comments:

puteriaisyah said...

nk tnye lah kak beli kt bangunan yg mne?

Siti Aishah said...

Salam Sis, Kebetulan anak2 saya pun nak roller blade ni. Boleh share beli kat kedai mana.. hrganya mcm affordable. Thanks.

Khairina Munip said...

As salam sis..beli kat kedai mana rollerblade kat gmklang..nak sggah cuti sek ni..

Khairina Munip said...

As salam sis..beli kat kedai mana rollerblade kat gmklang..nak sggah cuti sek ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails