klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, August 11, 2015

Ameena dan kawan-kawan sambut raya di sekolah

31 Julai

seronok ameena dan kawan-kawan dapat pakai baju raya ke sekolah sempena sambutan hari raya dan hari jadi di sekolah. sebenarnya sambutan ini lebih kepada sambutan hari jadi tapi diselitkan sekali dengan sambutan hari raya.

macam-macam hallah sekarang yek. pertama kali dengar arahan tiada sebarang majlis sambutan hari raya diadakan semasa PDP. pffffftttt... dari ibu kecik sampai abeh sekolah... boleh jer sambut raya kat sekolah. tetiba tahun nih sekolah terima arahan no sambutan raya masa sekolah. apalah..... xde feel raya betullah.

tiada gambar makanan yea.... sebab gambar-gambar ni adalah ihsan dari teacher ain. tengok ajerla gambar-gambar nih. ibu up kat sini pun sebagai kenangan ameena nanti....






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails