klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, July 26, 2010

First World Hotel, Genting Highlands- 23-24 Julai 2010

bulan Julai 2010 adalah bulan cuti-cuti Malaysia bersama keluarga yea. terkiralah walaupun hanya di hujung minggu saje. 2 minggu sudah keluar kecil kami terjah Cameron Highlands bersama family aku. minggu lepas pulak keluarga kecil kami terjah Genting Highlands bersama keluarga po'cik jaing pulak ataupun family in law ku. hehe.. semua ada kecuali adik ipar yang duk studi di UIAM Kuantan. huhuhu... sabar yea mira... gambar2 adala carca merba yea. xkira tarikh dah. malas nak pilih2/susun2 gambar. ini pun ada lagi yang xditampal. hmm...bape entry pulak untuk percutian kali ini. hehehehe...



kejadian berlaku pada 23 hingga 24 Julai 2010 di Genting Highlands. kami check in pada hari Jumaat di First World Hotel. dah setel check in, lepak jap kat bilik, dalam kul 3, kami terjah ke tempat yang dinanti2kan oleh anak2 ku itu. memandangkan dah kul 3 lebih, jadinya kami terus terjah ke outdoor game dulu. xde main sangat pun. takat melayan anak2, snap2 dan jenjalan cuci mata.


me n po'cik jaing.. hmmm...


afiff, qaisara dan arissa...







yang nih pagi besoknya 24hb. grrrrr...sejuk weh.meme sejuk tapi diriku masih lagi mampu tersenyum ketika berposing yea... lalalala


peace gaya qaisara...


oooo...veri sweet...


tok ayah rajin melayan cucu-cucunya


tok ayah dan tok wan


duk ralit tengok apa tah...


anak2 perempuan (kurang sorang) + papa + mami + menantu2 perempuan.

p/s: dah. sambung next entry pulak. xyah cite pepanjanglah yek. sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails