bulan Julai 2010 adalah bulan cuti-cuti Malaysia bersama keluarga yea. terkiralah walaupun hanya di hujung minggu saje. 2 minggu sudah keluar kecil kami terjah Cameron Highlands bersama family aku. minggu lepas pulak keluarga kecil kami terjah Genting Highlands bersama keluarga po'cik jaing pulak ataupun family in law ku. hehe.. semua ada kecuali adik ipar yang duk studi di UIAM Kuantan. huhuhu... sabar yea mira... gambar2 adala carca merba yea. xkira tarikh dah. malas nak pilih2/susun2 gambar. ini pun ada lagi yang xditampal. hmm...bape entry pulak untuk percutian kali ini. hehehehe...

kejadian berlaku pada 23 hingga 24 Julai 2010 di Genting Highlands. kami check in pada hari Jumaat di First World Hotel. dah setel check in, lepak jap kat bilik, dalam kul 3, kami terjah ke tempat yang dinanti2kan oleh anak2 ku itu. memandangkan dah kul 3 lebih, jadinya kami terus terjah ke outdoor game dulu. xde main sangat pun. takat melayan anak2, snap2 dan jenjalan cuci mata.

yang nih pagi besoknya 24hb. grrrrr...sejuk weh.meme sejuk tapi diriku masih lagi mampu tersenyum ketika berposing yea... lalalala










No comments:
Post a Comment