klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Showing posts with label hot air balloon. Show all posts
Showing posts with label hot air balloon. Show all posts

Thursday, March 12, 2015

Putrajaya International Hot Air Balloon Fiestal 2015 kini kembali

nih lagu satu event yang sedang berlangsung di Putrajaya iaitu Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2015 yang sedang berlangsung dari 12 - 15 Mac 2015 dari jam 7.00 pagi hingga 10.00 malam di Presint 2. perghhh.... ramailah orang di kawasan sekitar presint 2 dan presint 3 hujung minggu nih. nih ada sedikit info bagi mereka yang nak tengok belon-belon terbang di udara dan di bahagian bawah entry ni ada disertakan event itinerary untuk memudahkan korang set timing bila mau datang ke event nih. enjoyyyyyy

Hot Air Balloon Flying Show ada dua sesi iaitu :

sesi pagi dari jam 7.00 hingga 9.00 pagi, dan
sesi petang dari jam 6.00 hingga 7.00 petang. 

di bawah nih adalah gambar-gambar yang sempat di snap dari opis pagi tadi. hihihi... tapi kan rasanya macam xbape banyak bentuk pulak belon-belonnya.











posted from Bloggeroid

Monday, March 22, 2010

program ari sabtu 20032010

ari sabtu aritu kan ada hot air balloon kat sini, jadinya malam sabtu tuh dah siap pesan kat dua beradik nih suh tido awal cos besok nak bangun awal nak g tengok belon besar punyee... tapi xde maknanya..duaberadik nih nak tido awal...huhu.bajetnya nak kuar rumah sebelum kul 8 pagi tapi hampeh.... kelengtangkelentungkelengtangkelengtung... kat kul 8.30 baru kuar umah.



sesi mengepau ayah..

sampai Pr. 2, kena pusing2 cari parking dulu. huh..cari parking dah satu hal. semua car park full.ater kalo dah car park full, tang mana lagi yang sesuai tuk park kete melainkan di bahu jalan sajork. buat2 jerlah jalan tu atok sendiri yang punye.huhu.. bila sampai kat destinasi, belon2 yang beraneka rupe bentuk dah tak dak. huhu..



pilih..pilih..jangan xpilih..

huhu..ater belon besor dah xdak, kita tengok belon kecik jerlah. janji belon... muahahaha. ada jer belon besornya tapi yang biasa jerlah. belon tuk org awam naik. xtaulah pulak bape hinggit kena bayo.



sukenye dia..



hmmmm....





sesi dongak mendongak sedang berlangsung. mujur xde yang konplem sakit tengkok.apalah yang dua beradik nih duk ralit tengok.



nih hah..yang dua beradik tuh duk ralit tengok. sape tahu nama benda alah nih?



haaa...nihlah dia belon tuk orang awam naik tuh. ish... best gak kalo dapat naik nih kan.



senyum leborlah cos dapat belon sorang satu..

oklah...nih last pic. pasnih nak gerak ke next destinasi pulak.. boboi belon2..jumpa tahun depan pulak..

p/s: sepanjang masa berada kat sini, baby aimy duk lena tido walopun dalam kepanasan.

Friday, March 19, 2010

2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

It's Back..THE HOT AIR BALLOON FIESTA @ PRESINT 2, PUTRAJAYA.

oleh itu..marilah ramai-ramai serbu presint 2 depan MOF/Kementerian Kewangan
dari 18 - 21 Mac 2010, jam 8 pagi - 9 malam.



nih view dari opis. belon2 baru nak naik. masa nih dalam kul 8 lebih. oleh itu kalo nak tengok belon2 nih baiklah datang time tuh. belah petang dalam kul 5 gitu.



nih pun view dari opis tapi tumpang tempat opismate.hehehe...korang tengok2 lah gambo2 kat bawah nih. malaih heh nak buh caption...

















apa yang pasti... seronok ooooo....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails