nih entry xpuas ati/amarah tuan punya blog. suka atilah nak buat entry nih. pedulik apa.
- BENGONG. blogspot pun nak disekat. tahapapatah. facebook kena sekat xpelah lagi. tapi bila blogspot pun dah disekat. memang bengonglah.
- MARAH. nih satu hal gak nih. nak pinjam pun xboleh. bukannya nak pun. nak pinjam tuk arinih jer. bukannya malam/pagi tadi baru bagitau nak pinjam. dah 2/3 hari dah cakap. tetiba.. besoklah..arinih ada keje nak dibuat. cehh.... kalo ada rm banyak, dah lama beli sendiri lah. (yg nih, mmg aku marah)
- BOSAN. sejak dua menjak nih aku dah setat rasa bosan bagi sesetengah perkara. rasa cam nak........(tut...tut...)
sob..sob..sob.. menangis di dalam jer.
- BOSAN. sejak dua menjak nih aku dah setat rasa bosan bagi sesetengah perkara. rasa cam nak........(tut...tut...)
sob..sob..sob.. menangis di dalam jer.
4 comments:
entah nya semua nak block! bosan kan nini
sabar je la...buat cam gua..sesekali bawak broadband sdri
ms pearl: tuhla pasal..semua nak block..apa kes..kita bukannya nak masuk website yg tahapapatah tuh...ish..ish..ish.. ngulor kang..
m4rilyn: huh... ada orang tuh xtarak kasi pinjam lor...
Post a Comment