klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, June 14, 2011

gegar..gegar...gegaran..

Assalamualaikum w.b.t

owh...pagi tadi ada gegaran yea. rupenye 2 kali gegaran melanda yea. masa tu, ninironna tidak berada di Putrajaya, tapi berada di tingkat 6, bangunan Sapura. hmmm... masa gegaran pertama, ninironna dan kengkawan memang xrasa apa pun. maklumlah tengah bertungkus lumus menulis jawapan yang dicopy direct dari buku rujukan. hahahaha... tapi bila gegaran kali kedua.. hah..panik seketika. tengah kusyuk salin jawapan yang xtaulah betul ke tidak jawapannye itu, tetiba ninironna rasa fening..fening. hamboi..sampai fening nak salin jawapan. teruk beno penangan exam nih. sekali member seangkatan kecoh.. rasa gegar tak?rasa fening tak? owh... gegaran rupanye. kat manalah yang ada gempa yea. tapi pegawai periksa..rileks jer. owh... xde apa kot. teruskan menjawab..masa itu emas..emas itu masa.

erm... pasal exam, ninironna cite ari lain yea. skang nak layan liga super duper. bakpela kasar ngat deme nih main bola malam nih? hmmm....tekanan..gamaknye..

sekian.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails