Assalamualaikum w.b.t
hola...lamanye belog ini dibiarkan sunyi sepi tanpa berita terkini hiburan sensasi serta agak basi. ahaks...hujung minggu lalu, kami sekeluarga telah berjaya membawa pulang diri memasing ke Kota Bharu. ahaks... tepuktepuktangan... fuhhhh... jenuh pikir bilalah nak kelik nih.. setelah timbang tara dibuat, maka pulanglah kami pada hari khamis lepas.
| kakak yang mengada bisa membuatkan adik naik rimas... |
kami telah menggunakan khidmat pengangkutan AA. hhahahaha... itu ajer yang termampu. kalo balik naik kete pun, lebih kurang jer bajet yang digunakan. maklumlah, kete 'baru', banyak nak kena 'make up' sebelum berjalan jauh. lagipun, nak jimatkan masa, baiklah naik AA jer. cunlah ketepatan masa AA kali nih. awal sungguh kamo...memang on timelah. terbaekkk...
ok...tajuk entry nih pasal ragam + geramkan.. ninironna nak cite pasal anak2lah ni. tapi kali nih cite pasal afiff jerlah. wah.. budak nih kan.. memang suke buat darah ibu mendidih tau. memang itu perangai dia. memang dah boleh dibaca sebelum kuar rumah lagi. dalam erti kata lain... memanglah..budak bertuah nih tau... grrrrrr...
| masa nih xperasan lagi si ibu duk snap gambo dia... |
salah satu perangai budak bertuah nih ialah suke meraung di tempat awam. asal ada jer yang xkena, mesti meraunglah dia. suke menarik perhatian orang ramai budak nih. dan yang paling penting memang suka buat darah ibu mendidih. owh...ibunya pulak..selagi boleh sabar, yea bersabarlah. tapi kalo dah xbole, memang medium speaker jer dan kasi sedas dua cubitan sebagai tanda kasih dan sayang. hahahaha....
| owh...dia dah perasan ibu snap gambo dia, terus lagi kuat sound speaker dia.. |
macam kes nih, duk berebutkan troli yang memang berlambak kat situ. hanya kerana troli, dia punye tangisan...humanghaih... ggggrrrrrr... lah ibu dia.
sekian.
No comments:
Post a Comment