klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Showing posts with label belanja raya 1430H. Show all posts
Showing posts with label belanja raya 1430H. Show all posts

Wednesday, September 9, 2009

Bantuan Khas Kewangan RM500

apa lagi yang boleh dikatakan melainkan mengucapkan SYUKUR ALHAMDULILLAH... walaupun hanya RM500 iaitu RM250 tuk belanja raya dan bakinye untuk belanja barang keperluan sekolah anak2.itupun kalo ada anak2 yang dah sekolah.mana yang belum sekolah lagi tuh...yahooooolah makayahnya...hehehehe. RM500 tuh pun duit gak kan... sekurang2nya lepaslah buat beli kuih raya ke, baju raya sendiri ke dan yang sepatutnyalah.. eh..jugak lepas bagi duit raya kat anak sedara yang dua orang tuh..huhuhu...maknya dah mintak thru sms tadi...huwaaaaaaaaaaa...

p/s: memang saja nak umumkan pada tarikh 090909 ke?manyakkk ooonnnngggg....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails