klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Showing posts with label kad raya. Show all posts
Showing posts with label kad raya. Show all posts

Friday, October 2, 2009

dapat jugak aku kad raya...

hahahahaha... gelok beso aku bila dapat kad raya nan satu nih. ingatkan xde orang yang sudi nak bagi kad raya. po'cik jaing pun xde dah bagi kad raya. kalo dolu2 bukan main rajin dia bagi kad raya..mana tak rajin..kalo xbagi kad raya.. mau aku merajuk panjang...hahahahaha...

terima kasih lah kak amy cos bagi kad raya yang dekebabom cantek ini..fink lagi tuh..tahun lepas punye kale ijo... nih sape peminat fink nih, mau jeles cos xdpt kad raya nih. ahaks...

cover depan gambo kak amy dan ditulis SETAHUN SEKALI.. iaitu tajuk lagu raya kak amy.

belah dalamnya.. ada tandatangan kak amy lorrr...

dan yang penting harus ada gambo family kak amy. cantek ooo... fink kaler... naik sekali warnanye.. po'cik jaing.. raya tahun depan kita pakai kale fink yea...hahahaha

p/s: ada sesape yang leh dapatkan tiket free tuk TEATER GAMAT lakonan AMY MASTURA tak? kalo ada, bagilah mak yong nih 2 keping tiket yea.. please..please... sambil usap perut...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails