klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Showing posts with label mama. Show all posts
Showing posts with label mama. Show all posts

Monday, October 20, 2014

Memenuhi undangan walimaturus

Sebenarnya macam lebih ke arah jejak kasih jer. hikhikhik... last minit punya jemputan sebab tuan rumah nak sangat jumpa mama. yang mama pulak.. xkan nak pergi sensorang.. mati kutu nanti katanya. hahahaha.... maka sebagai anak yang memang xkenal sedaramara belah arwah papa haruslah kena folo u mama as a driver n partner in confius time. hahahaha.... at least mama ada jugaklah mam ingat n kenal kan. along (ninironna) ni just kenal aunty hanoom, uncle kaja, kakak halina, abang KR and arif (wajibla kenal kalau x.... zasss... hahahaha). mujur aunty n uncle duk semeja ngan kita. xdelah diam membisu jer. hahahaha.... lagi satu, gambar dengan sedaramara memang xsnap sebab segan. adoilahai..kan dah menyesal sebab xde kenangan gitu..


berwifie dengan mama jerlah... napelah xteringat nak bergambar dengan aunty hanoom n uncle kaja sekali.adoilahai...
coklat nih xda bawak balik. ngap dulu cos perut dah berdondangsayang... 
menunya... 
macam sedap jer air sirap tu. huhuhu..xleh minum lagi cos sejuk. so kenalah mintak warm water. tiga gelas jugakla abes minum warm water itu.
yang diraikan... berarak masuk ke dewan. sama cantik sama padan... 
simple but cantek pelaminnya....
gulp..yang ni serius sedap. dah abes makan baru teringat itu adalah eskrem. hahahahaha...
meja santapan tuk pengantin... simple jer...
sesi jejak kasih bermula sebaik sahaja tetamu mula memenuhi dewan. kami berdua tanya sesama sendiri itu sapa..ini sapa. hahahaha... kena tunggu aunty or uncle untuk kenalkan kat kitaorang. adoilahai... hahahaha.... yealah ada yang berpuluh tahun xjumpa. 

Friday, February 25, 2011

Happy Birthday to U...

hari ni 25 Februari kan
hari nih birthday my mama a.k.a nenek 3 aiman
birthday yang ke 56...

jadinya along, abg long dan 3 aiman yang ucapkan

SEMOGA DIPANJANGKAN USIA
SEMOGA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK
SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI
SEMOGA DIPERMUDAHKAN URUSAN HARIAN

hepi berday nenek...
nanti malam kang 3 aiman nyanyi lagu berday yea...

love u mama n love u nenek...

Thursday, February 25, 2010

Happy Birthday...Mama a.k.a Nenek

hari ni 25 Februari 2010, genaplah umur mama a.k.a nenek 55 tahun dan merupakan hari terakhir mama a.k.a nenek bertugas di Bank Muamalat Malaysia Berhad. .. 1.3.10, bangun pagi dah xperlu nak gosok baju dan bersiap2 nak ke tempat kerja, xperlu nak mengharungi kesesakan lalulintas, xperlu nak pikir pasal kerja lagi lah. hehehe... ini kerana mama a.k.a nenek akan bersara. pas bersara nih, apa plan mama a.k.a nenek yek? hhehehe... musti mama a.k.a nenek rasa boring jer kalo duk kat umah sepanjang masa. apa yang pasti, mama a.k.a nenek akan balik kampung tanam jagung..(hehe..gurau jer). mama a.k.a nenek dah ada projek besar punyer... semoga projek mama a.k.a nenek akan berjaya.

di kesempatan ini, along, abg long, afiff, arissa dan aimy nak ucapkan...

SELAMAT HARI LAHIR
SEMOGA DIPANJANGKAN USIA
SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI
SEMOGA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK

p/s: kita celebrate next week yea.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails