klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Sunday, May 11, 2008

Hari Setiausaha PPj

Sambutan Hari Setiausaha
Perbadanan Putrajaya
09 Mei 2008
12.00 tghari - 3 .00 petang
Hotel Shangri La, Putrajaya



inilah antara barisan setiausaha yang terdapat di PPj...



antara acara yg diadakan adalah karoake...ahaks...memula nak berkaraoke, takut2...tp bila dah dpt mike..hah..amik ko..tah bape kali aku mendendangkan lagu...yg pasti pitching ntah ke mana...wakakakakaka...



nih kak kemal ngan kak noni....memasing pitching seme lari...waakakakka...xpe2...janji kami enjoy....n xde pengkritik....



bila tetamu khas dah sampai, pas ucapan..ada cabutan bertuah..tp syaratnya kena berkaraoke...bos ngan pa nya..wakkakakaka...tang nih bos aku dah siap bagi warning jgn ajak dia berkaraoke, tp hah...nasiblah bos...tan sri yg cabut undi..tetiba nama bos plak yg naik...wakakakaka....



mujur bos ai sporting giler...hah...inilah dia first time bos ngan pa nye berduet...wakakakaka...hancus...hancusss....hahahhaha



gamaknya merdulah tuh suara kami.....hahahahah



11 comments:

Ida Naziri said...

nyanyi lagu apa tu? tak kisah lah klu pitching ke laut pun...janji nyanyi hehehhe syabas!

*SiRibenMerah said...

hikssss..

tan sri sgt sporting kan..
adushhh..
merindu pjc lorh..

shedap neh sore akak..
muleh layan karaoke la ngan akak pasneh =P

Intanaziela said...

ngeh..ngeh..ngeh..bakat terpendam yek...:)

nn said...

idashah: wakakakakaka...apa tah tajuknye sedangkang lidah lagi tergigit...wakakaka...abih kami ubah liriknyea.....

nn said...

siribenmerah:haah...tan sri sporting abes...wakakaka...idaklah sedap mane...(ceh, merendah diri)...hahahahaha....orait..nanti kite layan......

nn said...

intanaziela:hehehehehe...gitulah gamaknye...malu pun ade...abeh bos2 lain kenal ai tau....

viruspadu said...

meh sini saya jadi pengkritik meh

mana air lagu mana... picing tu kene jaga...

ewah dah macam kak ogy amn la pulok

nn said...

vp:aduh..aduh...ada pengkritik...camne leh xnampak nih...yea...kak..yea...kak...air lagu saya xsempat nak minum...picing pulak dah lepas ke laut...xsempat nak jaga...wakakakakaka...

iMz said...

terror ek nyanyi di khallayak ramai...eee...malu kalu im laaa...heeheh

nn said...

imz:hehehehehe....xdelah nak malu sgt cos sebelum tuh dah pektis...wakakakaka...tp malu bila kena nyanyi depan seme bos...ishh..harus glame aku pasnih...wakakakaka...(ada yg jeles ke ngan statement aku nih)...

Azfaliza Abd Latif said...

aaah jelesnya aku! opis aku takde pon buat segla mak nenek tu sume..huhu dengki nih!

duet ngan bos??? kellasss gitewww!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails