klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, May 12, 2008

Tak Keruan

tah nape hati aku xkeruan nih.dah kat seminggu sebenarnya.tp ari nih makin menjadi2 pulak...ish..ish...harus aku memperolehinya jugak...yang sebenarnya, hati aku dah berkenan kat satu 'benda' nih.tempat letak barang perhiasan diri..cantek bangat...hari tuh aku nampak kat MPH Alamanda, pastu g Pavilion nampak pulak kat satu kedai kat situ...lagilah xkeruan aku dibuatnya.

memandangkan aku punye 'hari' dah dekat sangat, maka aku rasa aku harus membeli sesuatu tuk diri sendiri kan..harus tu..harus...xpe..xpe...nanti bila aku dah dapat 'benda' tuh, akan aku tepekkan kat blog nih...adeslah..tulun...tulun..nak wat keje pun xsenang nih....lambatnya kul 1...

2 comments:

Qaseh Bidadari said...

apo bondo tu yang?

sama lah besday kite tp nn bilo?

mama 25 mei!

nn said...

hikhikhikhik...
dah kuar n3 baru tuh mama...
besday nn 16 mei...hikhikhikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails