klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Wednesday, June 25, 2008

Tingkat 9

Apa yang tetiba tajuk Tingkat 9 nih?wakakaka..konon2 nak wat cam suspen je gituh...hikhikhik..ala-ala cam seram-seram gitew.tapi cam xjadik jer...huhuhu.

Kat bawah nih adalah gambar-gambar yang aku ambil dari tingkat 9 opis aku nih.aku bukan g ngulor yek tapi g anto surat kat PA Tan Sri Presiden, masa duk tunggu lif, 'ting' idea datang tuk aku bergambar kat situ dan tuk ditepekkan kat sini..jadik inilah hasilnya...

Memula plan nak ambil gambar pemandangan jer, tapi mana boleh, wajah ku haruslah inteprem skali..manalah kot ada yang rindu nak lihat wajah ku ini...ada tak?hikhikhiihk..ala..musti ada..malu-malu pulak...huhuhu..(perasan sungguh ai nih tau)

nih gambar Masjid Besi, still dalam proses pembinaan lagi.

yang tuh pulak yang ada segi2 tuh, dipanggil Kiblat Walk.sila jangan tanya aku apa bendanya itu kerana aku xtau.huhuhu

yang nih pulak lebih kepada wajah aku yea...wakakakaka...panas oo..kat atas nih..kena cahaya matahari...

uish..bakpolah seriusnya wajah ai nih...

wah...wajah happy...hikhikhik..nih kat dlm lif nih.gamaknya kalo sesiapa yang first time naik lif nih mau gerun rasanya...ialah sebab lif nih transparent tau...leh nampak dunia luar...hahaha...masa mula naik lif nih dulu, aku takut gak tapi cover, wat muka berlagak jer..ahaks..

Sekian. Terima kasih.

10 comments:

iMz said...

tinggi jgk tu tingkat 9..kalu terjun mau patah semua tulang2...hehehe..nini jgn terjun ok..!!

eedany said...

harus lepas ini saya pun nak snappy2 dalam lif. tak pernah lagi ni...
hehehe

cutenya nn!

:)

nn said...

imz:hikhikhikhik...conpem patah riuk kalo terjun tuh...ish..idaklah nn nak terjun...ish..ish..ish..

nn said...

eedany:hikhikhikhik...silakan..silakan...tapi baik2 yea..kang tgh posing, tetiba pintu lif terbuka terkejut pulak org diluar lif tuh tgk eedany posing sensorang dlm lif...wakakakakka...

terima kasih...ish..malu ai..

Qaseh Bidadari said...

kat mana nih nn?mama nih dah jarang ke K.L so x cam sgt lor...org kg lah katakan..hiks...

Ida Naziri said...

masa mula2 dulu mesti ko selalu main lif kan hahahha

Redbloodsnow said...

whoaaa...maghkin ijoooo aaa umah akak neh :)

perhhh!!! tggi nak opis akak bertapak ek
nasib bek z x keje kat pat tggi² mcm tuh
kalo x...mawnyer time² pala z ting tong
z terjun dr tingkat 9 tuh..hahaha


puh3x!!! mintak simpanggg...x maw daku mati kufur...:P

nn said...

princessredbloodsnow:welcome come back sis...hikhikhikhik...cantek tak umah baru akak nih?ish...sape lak yg nak terjun ....ish...

Yaya said...

dlm byk2 wajah ko tu, aku soka paling last, cute lorhhhhh

nn said...

aleeya:hikhikhikhik...tq..tq...aku pun soka gambar tuh jugak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails