klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, June 27, 2008

Uwekkkkk

oit...oit...jangan ingat benda lain pulak.musti korang ingat aku mabuk pulak...huhuhuhu.aku bukan mabuk tapi xtahan bau yang melekat kat tudung aku nih.uweekkkk....cepatlah pukul 5, nak balik..xtahan wei...kuat yang amat baunya.
masa rehat tadi, aku g makan kat wisma tani.ambil ikan masak asam.pastu tah macamana,ekor ikan tuh terselit bawah pinggan aku,so bila aku angkat maka terperciklah air asam tuh kat tudung aku...huhuhuhuhu...camanelah aku leh careless sangat.adehlah...masam sungguh baunya.

8 comments:

umie said...

Nini, bau nye tu baekk punye lasting kan...kalah kite punye perfume yg beratus2 hengget tu..hehehe

iMz said...

hehehe...cepat balik...mesti bau masem...hehehe

Ida Naziri said...

ikan tu idup ekk
huhuhu harum semerbak ko..

Yaya said...

mesti kuat baunya kan hahahahha lawakle ko ni nini

nn said...

umie:huhuhuhu...sembur perfume pun xtarak guna jugak...

nn said...

imz:huhuhu...balik jer terus ku campak tudung ke dalam mesin basuh..lalalalala..

nn said...

idashah:hahahah..ko jgn xtau...mengeletik-geletik ikan tuh tau...

nn said...

aleeya:hahahahaha...tuhlah...aku buat lawak spastik pulak...adehla..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails