klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Friday, July 11, 2008

Baik Punya Posing

aku, azmil n kak gee

hahahaha...wakakakkakaka....sakit perut aku tengok gambar-gambar ni.xingat pulak bila kami berposing camni.tetiba je dapat emel gambar nih.hahahahahaha.

nih bergambar kat bilik photostat di opis.hahahahaha...sempat pulak tuh berposing..adehlah.nihlah antara member2 makan aku.selalunya time bekpes dan lunch, aku akan makan ngan diaorg lah...

aku nak gelak lagi nih....kalo ada yang nak tumpang gelak, mehlah join....wakakakakakakakakakakakakawakakakakakaka..

16 comments:

iMz said...

hehehe,kelako aku tgk korang..terutama kak gee tu..mcm dh biasa jadi model jerr..!!!..ehhee

nn said...

imz:hikhikhikhik...lawak je kan...

Ida Naziri said...

kemain lagik korang posing..
boss xde ker hahaha
lawak lak korang

eedany said...

meriahnya uols...

sporting habis semua...

:)

MuMMy 2 Haqq said...

oi! hang tadak gheja ka? mai sini aku nak bagi hang gheja! gheja aku banyak nih..huhuhu..

MOLY said...

wah .. posing sakan nih
makcik tuh lawak la
:D

Qaseh Bidadari said...

auww...mengoda u!

nn said...

idashah:hahahahaha...bos ada jek.

nn said...

eedany:hikhikhikhikhik...sekali sekala bergumbira di opis...

nn said...

arnirina:woit..woit...sesuke ati ko je nak bagi keje kat aku yek..aku tau ko jeles kan..kan..hahahahah

nn said...

lily.lulu:hehehehe...akak tuh mmg sporting habis

nn said...

mamaranggie:auw...u tergoda ngan sape tuh...

Yaya said...

heheheh klako nye org2 opis ko syabasss2, aku pon kdg2 buat gak gila2 neh ngan budak2 opis aku he he, saje2 lepas tensyen keje kan

ceera said...

hahaha...

kak gee memang pandai posing okey...

nn said...

aleeya:hahahahaha...sekali sekala cenggitu...apasalahnya kan...xkan asik nak kene wat keje jer...

nn said...

ceera:hikhikhikhikhik...kak gee tuh mmg cenggitu..letih melayan dia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails