klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Thursday, July 10, 2008

RAJIN & SEMANGAT xselama mana pung

PTK sesi 2/2008 akan diadakan pada 21 & 24 Julai 2008.maknanya ada seminggu jer lagi nak exam.

Oleh kerana pagi tadi, surat2 keluar xda dan surat2 masuk belum sampai, dan cantik kemas jer meja aku nih, maka dengan tiba2 aku menjadi rajin dan semangat untuk membaca nota2 yang dah lama siap diphotosetat.

Adalah dalam 30 minit aku membaca.diulangi membaca...tuh baru baca, belum save lagi dlm hardisk aku nih.

Pastu bila surat2 masuk dah sampai, mata aku dah jadi kelam bila tengok try in dah penuh, maka dengan tiba2 tahap kerajinan dan kesemangatan (perkataan nih xpenah wujud yea) turun dengan mendadak...huhuhu...

Maka dengan itu, hanya 30 minit jerlah dan aku baca.wakakakakakaka...

Macam mana nak dapat aras IV, kalo baca nota pun malas....huhuhu

tengah rajin dan semangat.nampak nota tuh, makin tahun makin bertambah pula nota2nya.

see my face...punyalah boringnya kan...

dah lentuk dah.nih kalo kat umah nih, mau tertido dibuatnya.tapi kat opis, so kenalah cover mengantuknya tuh...huhuhuhu...

2 comments:

Letting the time pass me by said...

Broing ke tak boring ke, kalau nak lulus kenala study ye tak....

nn said...

tuhlah pasal....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails