klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, February 24, 2009

Cawangan ASNB

ASNB dah bukak cawangan di Putrajaya dan dah mula beroperasi . aku pun dah rasmikan cawangan nih.ahaks...sape yang simpan duit/bukak akaun hari nih, leh dapat gift lagi tau.kalo besok tuh..xtaulah pulak ada gift ato tidaknya..nak aku tunjukkan apa giftnya?alahai sori ar..aku pun xdpt gift tuh sebab aku cuma pegi buat lawatan ajer.hahahaha....sekurang2nya aku dah pegilah.so nanti bila orang tanya, idaklah aku buat muka blur jer..kuikuikui

lokasinya di Kompleks Perbadanan Putrajaya, Presint 3. ala...sebelah pejabat kapal terbang MAS nih je.kalo xtau gak, korang cari ar MAYBANK kat putrajaya nih...dekat2 situ jer.kalo xtau gak, pandai2lah korang bertanya dan carilah sendiri.kalo xsesat kat Putrajaya nih memang xadventure tau..baik korang sesat barat dulu..hahahahaha

so, kepada wargakerja dan wargapenduduk Putrajaya serta kawasan2 yang berhampiran, bolehlah datang ke Cawangan ASNB, Putrajaya.

sekian.

nota mulut: aku xde terima apapa komisen pun tau atas entry nih.ini sekadar membantu aku tuk hapdet blog saje..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails