klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, February 23, 2009

Penantian itu satu penyeksaan...



sesungguhnya penantian itu memang satu penyeksaan.
nak2 pulak time kita nak cepat..
boleh bikin my blood goes up to my face..huhuhu
balik keje tadi, aku kena meredah ujan rintik2, air bergelombang...huhuhu
dengan semangat kentalnya, sharp kul 5 pm aku dah punch out
selalunya kul 510 pm akan ada sebiji bas menuju ke Pr 14
tapi tadi, apalah malangnya nasib ku..udahlah ujan, bas lambat pulak tu
hampir 30 minit menunggu..baru bas sampai..huhuhu
mujur dapat naik bas baru...pastu direct ke Pr 14
maknanya, bas nih xmasuk Pr 16...
dan oleh kerana bas nih xmasuk Pr 16,
makanya sempatlah aku mengambil dua beradik itu sebelum jam 6 pm
syabas...syabas...syabas...ninironna (apsal aku pulak?)...huhuhu
sendiri pklah...huahuahuahua

nota mulut: afiff...tadi ibu naik bas orren....


4 comments:

YaTiE said...

Nini tanya sket.. saper yg ambik ur pic tu.. caya laa siap ada photographer lagi.. kelasss gitu..

Azfaliza Abd Latif said...

sepanjang aku kat aloq staq, dua kali je ujan..panas siottttt..

nn said...

yatie:kuikuikui....snap sendiri jer..hehehehe...mane dan nak tempah photographer...
nape nn xleh bukak blog yatie yek?udah banyak kali terai...tapi fail

nn said...

@z:wei...skarang nih ujan belah petang.bukan ujan renyai2/rintik2 lagi dah..dia mai lebat terus..guruh/petir/kilat/angin kuat..cukup lengkap..semua ada..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails