klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Thursday, April 9, 2009

dah berabuk dah umahku ini..

salam semua
maaflah cos umahku ini xberkemas
habuk pun dah menebal
ini disebabkan atas beberapa faktor
huhuhuhuhu....

yang pertama AGAK KEBIZIAN...
korang memang xnampak aku bizi ato tidak..
so, baik jangan kata aku saje2 buat bizi pulak...
selalunya bila bos aku bz, dia akan bz sorang2
tapi kali nih dia ajak aku berjemaah pulak dah...
huhuhuhuhu... sori bos....

yang kedua pada 100409 iaitu besok
aku ada exam PTK
ntah kali kebape aku ambik nih
hmmm...bilalah nak dapat 4 nih...
korang doakan aku yea...

yang ketiga MALAS
memula dulu aku memang malas nak kemas umah ni
tapi bila rajin aku datang
faktor pertama dan kedua pulak yang menghalang aku

tengoklah minggu depan cemana...
pas 150409, aku rasa aku dah ilek dah kot
hehehehehehe...

nota mulut : sesungguhnya kalo baca blog aku nih, xperlulah korang nak canang2kan kat luar pulak apa yang aku tulis dalam nih.bila dah baca, duk dendiam.mulut tuh kasi insuran.jangan ada perasaan hasad dengki, iri hati yang xtentu pasal.xbaekk oooo... seandainya ada perasaan tu, baik buang cecepat, cos nanti xsenang idop tau...

16 comments:

aRe_uDear said...

Cayuk-cayuk kak nini sal PTK tuh.. So pasnie xde reason lagi malash2 nak entry blog erk2.. huhuhuuu

nn said...

ayudear:tq...tq...tgh duk install prgram dari buku PTK ni.muahahahahaha...

bukhairiah said...

umah y bhabuk mnandakan kita komited pd keje n exam..huhuhu

aRe_uDear said...

Cenggitu erk bukhairiah.. hahaa..
go go kak nini.. huehuehuee

mummylinda said...

nini...aku exam bln 2 ari tu utk kali yg ke bape ntah...tp baru2 nie aku mimpi result dpt 5...kah kah kah...cemerlangnya aku!

ieja vokey said...

hehehe.. sape lak yg dengki tu... bio le derang... tk rugi pon kita nini... gud lak utk ptk tu nnt..

ronna said...

bukhairiah: ai lap u lah...muahahaha

ronna said...

ayudear:yea..go..go...agogogogogog...

ronna said...

lindaelite:hoh...dahlah ko..mimpi yg bukan2.hahaha..pasni ni xdop ptk lagi dah...azablah dgn 'ptk' hok baru nih

ronna said...

ieja:yea...betul.aku sedang menahan kesabaran lah nih..anyway tq

Ida Naziri said...

semoga berjaya nini

nn said...

idashah:tq ida...muahsss

MuMMy 2 Haqq said...

gud luck ler exam!
pssstt..sape le yg emndengki tu ek?? jahat taauuuu!

Umie said...

NN...ganbatte!!!

sapo la suke bawak mulut tu ye??? len kali tinggalkan mulut tu dlm almari,simpan elok2...mauahhaha

nn said...

arnirina:muahahahaha....tq..tq..hmm...sape yek?sape yek?muahahahha

nn said...

umie:tq..tq..aku xreti nak ucap tq dlm bahasa ko tuh.betullah tuh..simpan dlm lemari, siap kunci bagai..muaahahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails