klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Sunday, April 5, 2009

Reunion xSMVKlang 1995/1996

Reunion xSMVKlang Batch 95/96
Hotel UiTM, Shah Alam
040409
20:00 pm

Alhamdulillah..akhirnya majlis yang dirancang ini telah berjalan dengan lancar walaupun kurang mendapat sambutan hot gituh.tapi kami (ajk projek) tetap teruskan jua program ini dengan penuh kesabaran dan tawakal.hihihi.. terima kasih kepada rakan ajk sekalian.anda tahu siapa anda..ahaks..


antara mereka yang hadir bersama family..


dewan makan.. cantik wooo decorationnya...


antara menu tuk kanak-kanak


antara menu untuk kanak-kanak yang kebanyakkan dimakan oleh orang tua..wakakaka


pencuci mulut


pengacara majlis... mimi n mak pah (nama glamor memasing)


ucapan alu-aluan oleh pengerusi sementara


mimi n mak pah lagi...hahaha


dari kiri shela, elly, hasmiza dan linda


wah..wah..wah...dapat gewe ke mek?lupa ibu terus yeak..


afiff ala2 protect adik dia dari kena ngorat..wakakaka

p/s:gambar2 nih hasil tangkapan kamera kecik aku kecuali gambar yang atas sekali tuh aku cilok dari dia.muahahahahaha.... nanti aku buh lagi gambar2 dari kamera yang beso pulop.

2 comments:

WannssCFS said...

gambor ko nanti aku upload ek..tak sempatlaa nak wat smlm...nanti dah siap aku upload ok...

Jaing said...

wannssCFS:wokey...xpo...pelan2...
xkalut mana pung...muahahahaha...thanks yek wan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails