klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Thursday, February 10, 2011

kurang dengar...

huhuhuhuhu...
sejak beberapa hari nih,
tahap pendengaran agak susut sedikit
terutama time keje..

ini disebabkan dua faktor ..
yang pertama... selsema masih belum hilang
ada efek kat pendengaran sikit..
kalo orang cakap pelan
memang aku akan cakap. apa dia..apa.. xdgr...
xpun aku buat2 aku dengar dengan cakap..ooooo...
hahahaha...naseblah..

yang kedua...
kat tempat aku, workstation nih hah..
sound efek aircond atas kepala nih
lagi kuat dari bunyi radio aku nih hah..
kekadang lagi kuat dari bunyi sore bos aku yang memang loud speaker tuh
hingga kekadang aku kena minta bos aku ulang balik
apa yang dia cakap.. haru betulll
dalam erti kata lain, bos memang kena ulang cakap balikla...
sori bos...

aku rasa dua faktor ni jerlah kot
yang membuatkan pendengaran aku kureng...

tapi kalo kat umah..
ok pulak pendengaran aku nih...
hmmm.. agak konpius di situ...
naseblah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails