klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Thursday, February 10, 2011

sabo jerlah haku...

hmmm... sambil buat muka xde perasaan..
nape pulak?
yealah.. kalo buat muka ada perasaan,
nanti kang kot terasa pulak ato makan ati...
huhuhu...

ok..meh cite pasal bos yang baru balik dari Egypt nih
ari selasa aritu memang confirm dia dah setat keje.
masuk2 jer, tengok wajahnya penuh ceria
iyealah..baru balik dari holiday...
tapi aku tertanya-tanya gak, bos nih xde prob ke masa kat sana

aahh..jenis nak kepochi jugak nih,
bagi bos lepak 5 minit kat bilik dia,
pastu terus aku terjah sebelum orang lain terjah dia dulu
hahahahaha....
'haji...camne kat sana?" "ok ke...."
nak tahuuu dia jawab apa...
"ala... ok jer kat sana tuh. bukan ada apa pun.. kat sini jer yang lebih..."
hah..hambek ko.. nak kepochi sangat kan..
tuhlah jawapan yang bos aku bagi..
terus aku xtanya apa dah..

adakah aku salah timing nak tanya ato dia memang malas nak bercerita lagi..
xpe..aku tunggu orang lain tanya dia pulak..
next.. pegawai dia pulak tanya...
hah..hambek ko.. jawapan tetap sama..
hahahaha.. fadan muke semua...
nak kepochi sangat...
maka sape yang tanya, dapatlah jawapan yang standard itu.
hahaha...
hanya mereka yang memahami peel bos aku jer
yang paham akan jawapannye itu...

sebelum aku masuk nak tanya dia
aku dah siap kentalkan ati
dah siap pkkan jawapan2 yang akan dia berikan...
dan antara jawapan yang aku dah siap pkkan tuh
memang itulah yang dia berikan..
lalalala..
seee... PA yang memahami bos dia...

nape aku xtanya dengan lebih lanjut lagi?
sebab aku malas doh nak tanya..
aku lebih suka tunggu dia lepak kat tempat aku ni
dan bercerita sendiri....
tapi dah 3 hari nih, dia xde lepak kat tempat aku lagi nih
xpe..xpe.. bos tengah banyak keje.. keje yang tertunggak..
rileks bos..rileks.. nanti lepak tempat saya,
bos cite tentang holiday bos tuh yea...

opps... tapi kan bos...
holiday bos kali nih, memang xde ole2 ke?
hahahahaha... sempat lagi tu...
xpela..bos... saya memang paham...
nak kata xmengharap tu.. tipulakan..
nak kata mengharap sangat tu.. xdelah...
huhuhuhu... saya paham..saya paham
hahahahah...

apa yang ko paham?
saya pahamlah nape kali ni xde ole2...
walopun xde bos,
saya tetap menten buat keje tau...
lalalala....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails