klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, March 8, 2011

ermmm...

Assalamualaikum w.b.t

sebelum ada mulut2 yang mengata xtentu pasal dan sesuka hati nak tambah dosa sendiri, aku nak nyatakan sesuatu....

berkenaan dengan entri Umai d'Lake cafe tuh. nih nak bagitau nih.. aku xde kena mengena secara langsung ato tidak langsung dengan tokey cafe tuh. malah bau2 bacang pun xde yea. xde kongsi syer ke hape ke lagi yang boleh membuatkan orang yang berfikiran negatif dan jenis mulut xde insurans nih berfikir ato nak mengata2 xtentu pasal. aku hanya nak nolong promote kan jer. itupun kes puas hati dengan rege dan masakan di cafe tuh. kalo rasa masakan tuh kureng, terus terang aku state kan entry tu. semuanya berdasarkan kepada lidah kami satu keluarga.

p/s: amatlah payah bila ada orang yang sentiasa berfikiran negatif, xboleh tengok orang lain maju, sesama agama dan bangsa pun nak hasad dengki iri hati semua bagai. xpaham aku... bukanlah nak kata aku nih baik sangat dan xde berperasaan sedemikian. ada.. memang ada. sebabnya aku nih insan yang lemah gak. tapi bukanlah selalu.. cepat2 beristighfar.. nih kalo ada jenis manusia yang memang hidopnye berfikiran negatif tuh yang payah tuh.. well.. aku xkata sesapa yea.. sape yang baca dan terasa .. maaflah.. ini xde kena mengena dengan kamo. tapi kamo terasa, memang adalah kena dengan kamo kot.. lalalala... PEACE NO WAR...

4 comments:

zamarissa said...

manusia mmg begitu kak...xleh tgk org sng...huhuhuhu

nn said...

sian manusia yang cenggitu kan..

che yus said...

tuan blog punya pasal lah nak cerita apa pun... kenapa ada yang tak ouas hati ke??? buka lah blog sendiri... betul tak?

nn said...

hahahahaha... betul...betul..betul...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails