klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Thursday, July 22, 2010

Siapa Alien?... Ali...Ali...

hari ini, besok sampai ahad kot, ada pesta buku kat lobi dewan di Perbadanan Putrajaya. wah...rm...terbang..rm terbang... huhu.. tapi rm terbang tuk buku xpe.. xrugi...xrugi..malahan ianya satu pelaburan tuk jangka masa panjang (nak sedapkan ati sendiri).



xbeli novel ato apa pun. tujuan ke sana hanyalah untuk mencari buku ini dan satu lagi Mama...saya lapar (tapi dah habis). Penulisnya Wardina Safiyyah. :).. akhirnya dapat gak ibu beli buku nih tuk anak2.



hehehe...bila dah beli di pesta buku ni, haruslah dapatkan autograph penulisnyakan. hehehe... seawal 2 p.m ibu n member tunggu kat sini. akhirnya penantian berhasil.lalala... autograph...autograph... semangat wei..beli buku nih semata-mata nak dapatkan autograph penulisnya. ehh..xlah..memang niat nak beli buku nih dah lama dah. cuma cari mencari di kedai buku, xpenah jumpa. lalalala...



untuk kenangan 3 Aimans...


pzah, wardina n tuan punye blog

harus ada gambar ibu bersama wardina. erk..wardina kurus kay.. slim jer. hmm..jeles...jeles.. sweet jer muka dia.

sekian

4 comments:

Azfaliza Abd Latif said...

pic no. 2 tu aku ingatkan ko rupanya wardina...kekeke...a'ah le, apsal dia slim gile ha? ayuuu je muka dia... ;)

nn said...

@z:cehh... ala..dia kan duta Slim World...jadinya haruslah kurus...

Zimah said...

slim world taja..mmg la slim..hehe..sanggup tu amik gambo..haha..kt MPH byk buku Mama, Saya Lapar tu..

Intanaziela said...

nini..intan dapat beli yang "mama saya lapar" tu masa di pesta buku shah alam...sangat berguna...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails