huwaaaaaaa... sapelah penunggu yang dimaksudkan itu?
huwaaaaaaa... sape lagi kalo bukan aku..
penunggu di opis.. bukan di rumah..
penunggu nih bosan tahap gaban/otomen dah..
nih pun gara2 opis block FB..
makin bertambah2lah keboringan penunggu ini..
help me...help me...
No comments:
Post a Comment