wah....ko pakai bulu mata pelesu ke nini ronna oi? hahahaha...iyolah tuh. bulu mata pelesu la sangat. hahahaha.... ku rasa bulu mataku dah cukup lebat + lentiknya (perasan sendiri jer).
kelopak mata berat kerana mengantuk la. ish..di kala ini memang terasa mengantuk yang amat. makin ditahan-tahan makin pedih jer biji mata nih. kalolah dapat lelap sekejap, musti lega rasanya (erk...sekejap ato dua kejap atopun berkejap-kejap..huhuhu)
first day sahur, set alarm kul 4.30 am. bangun g panaskan air, pastu leh terlena lagi.hahaha... sesedor jam dah kul 4.40 am.hahaha.. sedor tuh pun kes dengar jiran sebelah duk buang kahak (eiii..xsenonoh betul) kat sinki dapur dia. punyala kuatnya bunyi dia nak nguarkan kahak dia tuh. itulah yang akan aku alami selama sebulan yea. huhuhu...
sahur kami simple jer, makan roti + sambal daging. tengah duk syiok2 makan, tetiba aimy bangunlah pulak nak join sahur katanya. aduilah hai..hah..bagi dia minum dulu. pastu abang n kakak dia pulak bangun nak sahur. hah..sahurla sekali tapi minum susu jer. xtaulah selama mana abangnya leh tahan xmakan xminum tuh tapi bekal air tetap bawak. kes nak raya punya pasal.hahahahaha.
kelopak mata berat kerana mengantuk la. ish..di kala ini memang terasa mengantuk yang amat. makin ditahan-tahan makin pedih jer biji mata nih. kalolah dapat lelap sekejap, musti lega rasanya (erk...sekejap ato dua kejap atopun berkejap-kejap..huhuhu)
first day sahur, set alarm kul 4.30 am. bangun g panaskan air, pastu leh terlena lagi.hahaha... sesedor jam dah kul 4.40 am.hahaha.. sedor tuh pun kes dengar jiran sebelah duk buang kahak (eiii..xsenonoh betul) kat sinki dapur dia. punyala kuatnya bunyi dia nak nguarkan kahak dia tuh. itulah yang akan aku alami selama sebulan yea. huhuhu...
sahur kami simple jer, makan roti + sambal daging. tengah duk syiok2 makan, tetiba aimy bangunlah pulak nak join sahur katanya. aduilah hai..hah..bagi dia minum dulu. pastu abang n kakak dia pulak bangun nak sahur. hah..sahurla sekali tapi minum susu jer. xtaulah selama mana abangnya leh tahan xmakan xminum tuh tapi bekal air tetap bawak. kes nak raya punya pasal.hahahahaha.
No comments:
Post a Comment