assalamualaikum w.b.t.
selamat pagi semua..
erk..kalo ada yang terjah blog saya
dikala tengahari/petang mahupun malam
jadinya tukarkan ajer ucapan selamat pagi ke tengahari/petang/malam yea..
hmmm... kawan2 blogger sekalian,
saya nak mintak maaf kalo ada yang tertanya2
xpun terasa hati dengan kehadiran saya ke blog anda
tanpa meninggalkan sebarang jejak/komen.
bukannya saya malas..
kekadang jer malasnya
mm..masalahnya sekarang
kat opis nih blogspot pun kena timpa ngan batu block
yang ajaibnya, nak update boleh
tapi kalo mau meninggalkan komen..xboleh pulak
pelik bin ajaib kan.. huuhu...
sekian.
No comments:
Post a Comment