klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, August 10, 2010

saya sudah boleh bangun berdiri sendiri...lalala

cam dah lama rasanya xcite pasal perkembangan budak bertuah yang tecit nih. awal tahun dulu, tecit jer. sekarang bulan 8, dia sudah 7 bulan dan semakin membesar bagaikan johan.makin kus semangat. makin banyak akal. sudah pandai ngepek (tanda2 mau tidolah tuh).sudah boleh duduk dengan jayanya. sudah boleh merangkak dengan lajunya. sudah pandai kejar ibunya. dan yang paling penting sekarang budak tecit nih sudah pandai berdiri dengan sendirinya. syabas nak... clap..clap..


dengan muka bangganya dia tersenyum..
(abaikan sofa yang dah koyak rabak tuh)

nihlah dia. berdiri hanya berpaut pada kain yang ibu letakkan atas sofa tuh jer. Ya Allah.. sungguh terkejut ibu n ayah dengan perkembangan dia nih. sangat cepat rasanya. adakah ini kerana hasil daripada menyusu susu ibu? dahla baru pandai berdiri. nak buat pulak aksi lepas tangan. apa dia ingat lantai tuh lembut ke?huhuhu...ameena..ameena...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails