murah rezeki hari nih cos ada orang belanja sate. alhamdulillah.. kenyang perut suka hati lalu tido di siang hari...lalalala...semoga Allah murahkan rezeki orang yang belanja nih. amin... makan kat pantry opis jer. makan reramai..meriah..meriah.. saling sakat menyakat ..tuh yang xtahan tuh... riuh mak limah jadinya...

banyak gile satenya siap leh tapau balik lagi...

opismate.. gaya makan sate yea.. wah minah tudung hijo yang control ayu..wakakakaka

liat ngat ke sate tuh, abg rem oi?hahahaha...

ooo..kak gee.. akak nih tengah mengira hari nak pencen jer nih. apalah yang diborakkannye tuh...

ehhh...tuan punya blog pun ada. la..haruslah ada. dah sate...memang favorite tuan blog lah. sekali bantai makan 14 cucuk, second round lagi 12 cucuk.. erkk..alhamdulillah kenyang. ishh..nape senyum cenggitu yek? rasa cam tembam pulak muka aku tuh... lalalala

owh...mak budak nih memang tembam yea. senyum cenggitu lagi tembam.lalala...
sekian.
No comments:
Post a Comment