klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, August 10, 2010

saya sayang ibu...

ya..ya..ibu tau adik sayang ibu. tapi xkan ibu xboleh buat keje lain. xkan ibu kena mengadap adik jer. ish...adik nih. kekadang letih gak ibu asek kena ngadap adik jer. ibu ada keje lain nak kena buat gak. huhuhu..haru betullah adik nih.



owh..inilah dia budak nih. sangat manja dengan ibunya. asek nak menepek ngan ibu jer. hati tuh teringin beno nak join abang n kakak main. tapi kalo jauh dari ibu kang, musti ibu ilang. bila ibu ilang, mulalah kuar suar lemak merdunya memanggil ibunya. fuhhh...



sekarang nih dia duk sebok nak memanjat pulak. sibok nak berdiri pun ya jugak. tapi tempat dia nak training memanjat/berdiri adalah kat ibunya. fuhhh... kalo ibunya duduk, seperti gambo di ataslah dia kejekan ibunya. kalo ibunya baring, dari bahu sampai ke kaki ibulah tempat latihannya. kalo ibunya tido, hah..baru dia terjah kepala ibunya sambil bebel sambil air liur menitik kat muka ibu.uwekkk..apalah adik nih... kalo ibu tido tutup mata dengan tangan, hah..nanti dia tolak2lah tangan ibunya tuh minta dialih cos dia nak tengok muka ibunya. erm.. apakah ibu mu ini jelita dik oi...?hahahahaha....



gambo blur cos dia duk gerak2 masa snap. dengan penuh sedaya upaya dan gigihnya, dia nak naik atas peha ibu. kakak kat sebelah tuh sebok duk ajak dia main, tapi dia pedulik pun tidak. huhuhu... yang penting ibu jangan ke mana-mana. owh...sekarang dia sudah pandai xmo orang lain dukung hanya mau ibunya saje yang dukung. kalo ibunya dah dukung dia, dan ada orang hulur tangan nak dukung dia, hmm... pedulik pun tidak dia. huhuhu.. xlama lagi ada muscle lah tangan ibu nih. dan pagi tadi buat pertama kalinya, dia menangis bila teacher kesayangannya amek dia. sebelum tuh, punye kuatnya dia paut pada baju ibunya semata2 xmo lepas dari ibu. aduhai...budak bertuah nih...

p/s: ibu dan ayah sangat gumbira cos abang afiff sudah pandai mengira 1 until 110 ( in English). inilah hasil dari pegi school.kalo ibu ayah yang ngajor, musti dia xrajin. itupun, jangan suh dia mengira, biar dia mengira sendiri. sekarang nih, amik apa2 musti kena kira dulu. syabas bang... clap..clap...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails