bila balik kampung, menda apakah yang harus dilakukan? hehehe... bagi ahkak.. bila balik kampung, menda yang harus dicari adalah nasi lemak dan kuihmuih kampung. ooohoooo... sedap wei bila pekena nasi lemak yang memang lemak. dapat makan yang biasa jer pun dah ok dah... kena pulak sambal ikan bilis yang sedap.. yang sedang elok jer rasanya.. fuhhh... sedap...

minggu lepas ahkak balik kampung di lanchang. seperti biasa, kami memang jarang masak sarapan. memang p pekena bekpes di warong tepi jalan jer. jadinya dapatlah tekak nih menelan nasi lemak kampong dan kuih muih yang memang delicious...yummyummy...


1 comment:
arghh, tensen tgk entry nie..semua gambo kuih yg x dpt kat sini..nak kalu, kena buat sendiri..uwaaa!!! ko kejam tayang gambo kuih nie, kan aku dah terliur..huhu
Post a Comment